Most a LYPS STIYLE márka egy minőségi rúzsvibrátorral lép a piacra, 10 hihetetlen vibrációs móddal, puha és selymes, antiallergén szilikonba csomagolva. Most már nem csak egy rúzs a nőiesség szimbóluma, hanem az öröm szimbóluma is, az evolúció és a történelem eredményezte a nők érvelését és szabadságát, az élet örömét minden, a stílus STYLE It Ez inspirálja a nők történetében's rúzsok, és a 100 éves történetének tiszteletére, a legjobb vibrációs rúzsok eladása a nők számára ma!
Anti-allergén szilikon Tölthető usb mellékelve 10 vibrációs minta 1 motor Teljesítményes és csendes Lítiumion akkumulátor Egyszerűen tisztítható Bár a megalkotása még régebbi lehet, ha figyelembe veszik a pigmenteket, amelyeket az egyiptomi és görög kultúrában használunk, a szöveg és a tudás találkozik az első évszázaddal, és a nőiesség összetett szimbólumaként továbbra is érvényben van. Létezik-e olyan nő, aki nem visel rúzst a pénztárcájában? Lehet, bár tagadhatatlan, hogy ez az elem a női szépség szimbóluma és a populáris kultúra ikonja. A labia 100 éves fennállását ünnepli, és továbbra is a legkelendőbb sminktermék, világszerte közel 1000 millió darabot adtak el belőle.
A labia története még régebbi is lehet, ha figyelembe vesszük a nők elsődleges sminkjét az ókorban. Egyiptom egy részében néhány természetes pigment működött a mai smink alapjaként. A hálózatokat összeolvasztva adták a szem és a száj színét, de kezdetben csak az arisztokrata társadalmi osztály számára voltak megengedettek. (Olvassa el azt is: Mi történik, ha a nők sminkelni akarnak?)
Görögországban a nők a változásban azért festették ki az ajkukat, hogy jelezzék, hogy prostituáltak, míg Rómában az előkelő hölgyeké lett.
Az ókori fáraók és királyok is sminkeltek, bár ez a tény távolról sem hiúsági kérdés volt, számukra a smink a szellemek elkülönítésével és gyógyhatással volt összefüggésben. Például olyan tulajdonságokat tulajdonítottak nekik, amelyekkel eltávolíthatták a gonosz szemet, vagy az ősök erejét jelenítették meg. De a forradalom 1915-ben érkezett el Maurice Levy amerikai gyáros keze alól. Azzal az ötlettel, hogy megkönnyítik a felvitelt, és megszüntetik az ecset szükségességével járó nehézkes folyamatot - ami paradox módon ma is újra divatba jön -, Levy és más gyártók úgy gondolták, hogy a megoldás egy egyszerűbb és higiénikusabb kiszerelésben rejlik.
Még sok próbálkozás után Levy megalkotta a rúd alakú balzsamot, amely eleinte kissé instabil volt, de később a ma ismert termékké vált. Röviden: kitalált egy rúzst, amely egy platformhoz volt rögzítve - amely csúszott, ahogy a rúzs kopott -, és amely egy fedeles fémcső belsejében volt. Így a rúd újrafelhasználhatóvá vált. Az olajá, valami ilyen egyszerű dolog még ma is a par excellence termék és a nőiesség összetett szimbóluma. A többség által kedvelt, de a legradikálisabbak által vizsgált, akik elnyomó, macsó, provokatív és rettenetesen szexuális tárgyként bélyegzik meg, a rúzs mégis megmarad a szépségpiacon. "A labial a fogyasztás és a személyes elrendezés tárgyaként érzékelik, amelyet egy olyan környezetben fogadnak el, ahol a modernitás kívánatos és a szakmai siker mint életcél dominál (...).) De nem szabad elfelejtenünk a smink első funkcióját, mégpedig azt, hogy vizuális illúziót keltsen.
A smink átmenetileg módosítja az arcot, és ezáltal azt is, ahogyan használói mások előtt megjelennek ", ahogyan azt a Perui Katolikus Egyetem 'Rúzs: identitás, megjelenítés és a nőiesség tapasztalatai' című tanulmánya leírja.
-Passion-red-
A kutatás arra is utal, hogy bizonyos színek kiemelik ezeket a macsó gyakorlatokat. Az ajkak piros színe mindig is kifejezetten szexuális konnotációval bírt.
"A nőiességet azonosító elemek alábecsülhetők, de olyan diskurzusokat és tudást tartalmaznak, amelyek arról árulkodnak, hogy a társadalom számára mit jelent nemcsak nőnek lenni, hanem egy bizonyos ideális kép elérését is." A kozmetikai ipar ezekkel a szimbolikus értékekkel játszik " - jelzi a szöveg."
A smink és a reklám egyesülése valószínűleg minden idők egyik legerősebb tömegpropagációs fegyverét szülte meg. A magazinok, a média és most már a közösségi hálózatok révén a tökéletesség, a divat, a trend, a női, férfi, gyermeki, homoszexuális lét ideálja az adott élet modelljeinek állandó bemutatásával erősödik.
A labialis fontos szerepet játszott a történelem kulcsfontosságú pillanataiban. Azon kívül, hogy a színház egyik eleme is volt, például az Elisabeth Arden által a második világháború alatt forgalmazott termék volt, egy kampányban, amelynek a "A kampány mint kötelesség" címet adták, hogy megpróbálja csökkenteni a világot sújtó válság hangnemét. Anyag: ABS és szilikon
Színek: Fekete és piros Vízálló: USB újratölthető VIDEO