FIGYELEM!
Termékvisszavételre vagy cserére kizárólag termékvisszahívás vagy garanciális probléma esetén van lehetőség.
Hibátlan, működő termékeket nem áll módunkban cserélni vagy visszavenni.
A garancia érvényesítésének menete:
- A hiba bejelentése az alábbi email címen: ugyfelszolgalat@erosin.hu
- A termék mielőbbi visszaküldése:
Adinno Online Kft.
1114 Budapest, Bartók Béla út 57. 4.em. 3.
- A termék bevizsgálása (kb. 1-3 munkanap).
- Értesítés a garancia elfogadásáról: cseretermék biztosítása, visszautalás vagy jóváírás a következő számlából.
Garancia tudnivalók
- A vásárlástól számított maximum 30 napon belül történő hiba bejelentése esetén érvényes.
- Nem működő vagy gyári hibás termékre vonatkozik.
- Csak abban az esetben érvényes, ha a termék továbbértékesítése még nem történt meg.
Meg kell őriznem az eredeti csomagolást?
Igen, különösen személyi higiéniai cikkek esetén. A terméket feltétlenül az eredeti csomagolásban küldje vissza.
A jótállás lebonyolításához az eredeti csomagolás megőrzésének szükségessége egyértelműen szerepel a weboldalon és az üzlet feltételeiben.
Teendők a visszaküldéshez:
- Tárolja a terméket az eredeti csomagolásában.
- Helyezze a terméket egy külső védődobozt tartalmazó csomagba, hogy a szállítás során védve legyen.
- Mellékelje a csomagba a termék összes tartozékát is.
Ez biztosítja a gyors és zökkenőmentes jótállási folyamatot.